A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Гощанська громада
Рівненська область, Рівненський район

Офіційне інтернет – представництво Гощанської селищної ради

Територіальний центр: дві зустрічі, різні погляди, один заклад

Дата: 21.01.2021 10:43
Кількість переглядів: 27

На минулому тижні селищний голова Микола Панчук провів зустріч разом із колективом Гощанського районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг). Інформуємо вас про чинне законодавство України, планування та створення територіального центру, а також про маніпуляційну, та фактично оголошену нам, інформаційну війну.

Дії, вчинені головою Гощанської райдержадміністрації Василем Романюком, вважаємо та розцінюємо як такі, що суперечать чинному законодавству України, через створення маніпулятивних дописів, оприлюднення та поширення неправдивої інформації, навмисне підбурення людей до конфліктних ситуацій.

Резюмуємо, що відео, оприлюднене на сторінці Гощанської райдержадміністрації по зустрічі з працівниками територіального центру – це лише дозволена для публікації частина. Адже самі ж працівники говорили про дуже серйозні звинувачення в сторону Гощанської селищної ради та Гощанського селищного голови.

Питання створення територіального центру визріло не в один день, а набуло актуальності ще під час формування бюджету близько півтора місяця тому.

«У багатьох районах області адміністрації завчасно попередили працівників про вивільнення, – коментує селищний голова Микола Панчук. – Тим часом органи місцевого самоврядування в свою чергу створили комунальні заклади і з початку року перевели у них працівників уже ліквідованих терцентрів. Якби це відбулося в нашому районі наприкінці минулого року, то нині цієї проблеми не було б.

Керівник громади зауважив, що під час бюджетної сесії було ухвалено рішення про внесення територіального центру в структуру Гощанської селищної ради у складі 38 осіб. На черговій сесії Гощанської селищної ради в це рішення буде внесено зміни, які дозволять створити територіальний центр, як окрему юридичну особу. Щодо штату, то його також переглядатимуть.

– Наразі ми маємо 38 осіб, але можливо буде потреба збільшити цю кількість до 40-41 працівника, – зауважив Микола Панчук. – Тобто територіальний центр як був, так і буде. І ви будете працювати. Сьогодні у мене до вас єдине прохання: не залишайте жодної людини без догляду, надавайте ті послуги, які ви надавали.  Жоден закон вас за це не покарає. Громаді вкрай необхідний такий центр і він обов’язково буде створений».

Підстави для створення конфліктних ситуацій, суспільного резонансу, публікування спотвореної інформації, переслідування певної мети щодо висвітлення власної особистості у вигідному для всіх світлі, а Гощанської селищної ради в найчорнішому  – залишаємо на сумління Василя Афанасійовича. Прикро, що голова адміністрації не зробив нічого для об’єднання довкола вирішення проблемних питань.

Та найприкріше зовсім інше. На засідання другої чергової сесії Гощанської селищної ради, голова Гощанської райдержадміністрації Василь Романюк, на запитання про кадрові зміни, сказав наступне: «Тут в залі присутні, кожен на пальцях може порахувати з ким ті люди працювали. Вони не являються моїми. Це не мої люди і в мене нема до них якогось там особливого».

Для Гощанської селищної ради – всі люди свої. Професіонали залишаться працювати.

Ми приносимо свої вибачення за завдані незручності і певну дезінформацію. Обіцяємо – надання послуг в Гощанській громаді буде здійснюватись. Все, до чого ми прагнемо – це аби якість таких послуг була на найвищому та якісному рівнях, а мешканці громади були задоволені рівнем життя. Для цього ми прикладаємо максимум зусиль.

Приєднуйтесь і ви до нас.

Також надаємо роз’яснення чинної законодавчої бази.

Згідно із ст. 20 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», державний контроль за діяльністю органів і посадових осіб місцевого самоврядування може здійснюватися лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, і не повинен призводити до втручання органів державної влади чи їх посадових осіб у здійснення органами місцевого самоврядування наданих їм власних повноважень.

Ст. 25 вищевказаного Закону говорить про те, що сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.

Згідно із п. 32 ст. 26 ЗУ до виключної компетенції сільських, селищних рад відноситься «Створення у разі необхідності органів і служб для забезпечення здійснення з іншими суб’єктами комунальної власності спільних проектів або спільного фінансування (утримання) комунальних підприємств, установ та організацій, визначення повноважень цих органів (служб)».

Вказуємо і ЗУ «Про внесення змін до деяких законів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування і районних державних адміністрацій», зокрема п. 6-1: «До прийняття закону про адміністративно-територіальний устрій України закінчення повноважень сільських, селищних, міських рад, їхніх виконавчих органів, а також реорганізація сільських, селищних, міських рад, їхніх виконавчих органів як юридичних осіб у зв’язку із змінами в адміністративно-територіальному устрої України здійснюються з урахуванням положень про припинення повноважень, правонаступництва майна, майнових зобов’язань та ін.».

Наказом Національного агентства України з питань державної служби від 05 серпня 2016 року №158, затверджено загальні правила етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, в яких йдеться:

«п. 4. Державні службовці повинні сумлінно, компетентно, результативно і відповідально виконувати свої посадові обов’язки, проявляти ініціативу, а також не допускати ухилення від прийняття рішень та відповідальності за свої дії та рішення.

п.5. Державні службовці та посадові особи місцевого самоврядування під час виконання своїх посадових обов’язків зобов’язані неухильно дотримуватись загальновизнаних етичних норм поведінки, бути доброзичливими та ввічливими, дотримуватись високої культури спілкування (не допускати використання нецензурної лексики, підвищеної інтонації), з повагою ставитись до прав, свобод та законних інтересів людини і громадянина, об’єднань громадян, інших юридичних осіб, не проявляти свавілля або байдужість до їхніх правомірних дій та вимог. Державні службовці та посадові особи місцевого самоврядування повинні запобігати виникненню конфліктів у стосунках з громадянами, керівниками, колегами та підлеглими.

п.6. Державні службовці та посадові особи місцевого самоврядування зобов’язані виконувати свої посадові обов’язки чесно і неупереджено, незважаючи на особисті ідеологічні, релігійні або інші погляди, не надавати будь-яких переваг та не виявляти прихильність до окремих фізичних чи юридичних осіб, громадських і релігійних організацій».


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь