Офіційний сайт Гощанської селищної ради

 

Для людей з порушенням зору - натисніть Ctrl+

 

ГОЩАНСЬКА ГРОМАДА, РІВНЕНСЬКИЙ РАЙОН

Три роки від початку повномасштабного вторгнення

Виклики сьогодення чітко засвідчили життєву необхідність активізації національно-патріотичного виховання, що є наскрізним виховним процесом, спрямованим на утвердження української національної та громадянської ідентичності.

24 лютого в Україні – день болю, день пам'яті, але також це день нашої єдності та незламності. День, коли ми вкотре доводимо собі та усьому світу: Україна стоїть, бореться і переможе. Так, 24.02.2025 року працівниками Рівненського районного сектору № 2 філії ДУ «Центр пробації» у Рівненській області було проведено інформаційно-просвітницький захід для суб'єктів пробації молодіжного віку.

У храмі Святого Василія Великого в селищі Гоща о 09 годині 30 хвилин, зібралися родини загиблих і зниклих безвісти воїнів, мешканці громади, а також суб'єкти пробації та працівники Рівненського РС № 2, щоб у спільній молитві згадати наших захисників.

Після відвідування храму, у секторі начальником Рівненського РС № 2 Людмилою Снаговською для суб'єктів пробації було представлено інтерактивну карту повномасштабного вторгнення росії в Україну, яка систематизує інформацію про перебіг російсько-української війни після повномасштабного вторгнення рф в Україну та її наслідки на регіональному вимірі.

У ході заходу присутні переглянули освітній проєкт “Діалоги про війну. Повномасштабне вторгнення”, у якому йдеться про передумови та перебіг повномасштабного вторгнення рф в Україну, відсіч агресії, інформаційний захист.

По закінченню заходу усі присутні вшанували хвилиною мовчання пам'ять загиблих воїнів України.

unnamed

unnamed 1

Рівненський районний сектор № 2 
філії Державної установи 
«Центр пробації» у Рівненській області

День Героїв Небесної Сотні

20 лютого 2025 року у рамках відзначення Дня Героїв Небесної Сотні, з метою вшанування пам’яті Героїв, які віддали своє життя за свободу і незалежнісь нашої держави, розвитку національної свідомості, формування активної громадянської позиції та почуття патріотизму у неповнолітнього суб’єкта та суб’єктів молодіжного віку, працівниками КЗ «Гощанської центральної бібліотеки» було проведено інформаційно-просвітницький захід, під час якого суб’єкти дізналися, що Небесна Сотня стала для всієї України не лише символом жертовності, героїзму та патріотизму, а й прикладом та джерелом натхнення для наших воїнів, які сьогодні гідно захищають територіальну цілісність на Сході України, утверджуючи право людини на вільне життя.

Працівники Рівненського РС № 2 разом з неповнолітнім суб'єктом та суб'єктами молодіжного віку відвідали захід організований працівниками КЗ «Гощанської центральної бібліотеки», який розпочався о 12 годині 00 хвилин на площі Героїв Майдану в селищі Гоща, де всі присутні вшанували пам'ять Героїв, які віддали своє життя за свободу та гідність нашого народу.

Після заходу, працівники Рівненського РС № 2 разом з неповнолітнім суб'єктом пробації відвідали КЗ «Гощанська центральна бібліотека», де завідувачем відділу інформаційних технологій та обслуговування користувачів Аллою Чабалець було ознайомлено неповнолітнього з історією подій Революції Гідності та прочитано вірш Світлани Пазиченко «Не люди по Майдану – Боги ходять», у якому йшлося про події того часу.

 фото 1

 фото 2

19 лютого – День Державного герба України

фото_до_висвітлення.jpg

Національно-патріотичне виховання під час війни є важливим елементом формування громадянської позиції та національної свідомості. Так, 19 лютого 2025 року з нагоди відзначення Дня Державного герба України у Рівненському районному секторі № 2 був проведений інформаційно-просвітницький захід для суб'єктів пробації молодіжного віку.

Начальником Рівненського районного сектору № 2 філії Державної установи «Центр пробації» у Рівненській області Людмилою Снаговською, було продемонстровано презентаційні матеріали, у яких суб'єкти ознайомились з історією Державного герба України, адже зараз, як ніколи важливо знати історію нашої країни та пам'ятати визначні дати.

Крім того, суб’єкти пробації переглянули та обговорили документальний проєкт “Символ і Воля” у якому детально розкрито всі етапи та складнощі процесу заміни символів минулого.

Під час повномасштабного вторгнення рф, український герб відіграє важливу роль, як символ стійкості, героїзму та прагнення до незалежності, які демонструє весь український народ.

По завершенню заходу працівники Рівненського РС № 2 зауважили, що в основу системи національно-патріотичного виховання молоді покладено ідеї зміцнення української державності, формування патріотизму та утвердження національних цінностей. На сучасному етапі, коли наша країна перебуває у стані війни, першочерговим залишається виховання молоді у дусі патріотизму, любові й поваги до своєї держави, свідомої готовності стати на захист країни.

«Варто: Єднання 2.0»: громадські організації отримають до 2 млн гривень на проєкти з навчання для ветеранів

Український ветеранський фонд Мінветеранів оголосив конкурс грантів «Варто: Єднання 2.0» для громадських організацій. Сума грантів на ініціативи, які допоможуть ветеранам здобути нові професійні навички та стати більш конкурентними на ринку праці, становить від 500 тисяч до 1 мільйона гривень. Учасники також зможуть претендувати на додаткове фінансування від партнера програми ІСАР Єднання в сумі від 100 тисяч до 1 млн гривень. Заявки прийматимуть до 20 лютого включно.

Український ветеранський фонд Міністерства у справах ветеранів у партнерстві з ІСАР Єднання презентував нову конкурсну програму підтримки громадських організацій «Варто: Єднання 2.0». Загалом це вже п’ятий конкурс фонду, спрямований на підтримку проєктів, що працюють для ветеранів та членів їхніх сімей, і другий — у співпраці з ІСАР Єднання, про що свідчить і його назва.

Пріоритет цьогорічної програми – навчання та перекваліфікація ветеранів і ветеранок для підвищення їхньої конкурентоспроможності на ринку праці. Такий напрям обрали невипадково. Опитування Українського ветеранського фонду показало, що з-поміж опитаних ветеранів та ветеранок 39 %  очікують труднощів з пошуком роботи, а 51,7 % респондентів вважають, що причинами таких труднощів можуть стати нестача адаптованих робочих місць та програм перекваліфікації. 42,28 % респондентів відзначають, що їм бракує знань або вони втратили навички під час служби.

«Для нас як для Міністерства важливе партнерство. Якісні політики і якісні послуги для ветеранів та ветеранок можливі лише через взаємодію: взаємодію держави, бізнесу, громадянського суспільства, наших партнерів. Ми також розуміємо, наскільки важливим для ветеранів є посилення їхніх економічних спроможностей. Забезпечити це можна шляхом підвищення їхньої конкурентності на ринку праці, зокрема через надання їм освітніх можливостей. І саме тому ми створюємо такі програми спільно з Українським ветеранським фондом та ІСАР Єднання, щоб посилити наших ветеранів і ветеранок, щоб надати їм ці можливості ставати самозарадними в цьому житті», — пояснила заступниця Міністра у справах ветеранів України Юлія Кіріллова.

Громадські організації, які стануть переможцями конкурсу, отримають від 500 тис. до 1 млн гривень від Українського ветеранського фонду на втілення своїх проєктів.

«З 2022 року ми вже підтримали 50 громадських об’єднань на загальну суму понад 34,3 млн гривень. Проєкти, які ці організації реалізували та продовжують впроваджувати, спрямовані на реінтеграцію ветеранів і членів їхніх сімей до активного життя, відновлення їхнього фізичного стану, надання менторської підтримки та консультацій щодо ветеранського підприємництва, а також соціальний супровід ветеранів і їхніх родин. Громадські ініціативи довели свою ефективність, і сьогодні ми запускаємо новий конкурс — «Варто: Єднання 2.0». Прийом заявок стартує вже сьогодні, 11 лютого, і триватиме до 20 лютого включно», — зазначила в.о. виконавчого директора Українського ветеранського фонду Ніна Роговець.

Додатково учасники можуть претендувати на співфінансування від ІСАР Єднання у розмірі від 100 тис. до 1 млн гривень, залежно від статті витрат. Підтримка включатиме організаційний розвиток ветеранських та проветеранських ОГС, активності спрямовані на дослідження потреб ветеранів та їхніх родин, адвокацію їхніх прав і проведення заходів із відновлення та повернення ветеранів до активного життя в громадах.

«Ми підтримуємо Мінветеранів та Український ветеранський фонд, адже ветеранська політика сьогодні є важливим чинником національної безпеки та оборони. Те, як держава опікується ветеранами, впливає на рішення багатьох піти служити чи ні. Тому ми дуже раді, що можемо зробити внесок у посилення ветеранської політики і допомогти Міністерству в його ініціативах з розвитку ветеранських організацій та надати їм додаткову підтримку. Також хочемо подякувати нашим норвезьким та шведським партнерам з Norad і Sida за те, що вони дали нам таку можливість», — підкреслила заступниця виконавчого директора ІСАР Єднання Наталія Климова.

Цей конкурс — ще одна можливість для громадських організацій втілювати ідеї, які допомагають у реінтеграції ветеранів та змінюють їхнє життя.

Детально про умови конкурсу дізнайтеся на сайті Українського ветеранського фонду: https://veteranfund.com.ua/contests/varto-yednannya-2-0/.

Зазначимо, що перший воркшоп конкурсної програми «Варто: Єднання 2.0» відбудеться у четвер, 13 лютого, о 12 годині. Під час воркшопу ви дізнаєтеся про вимоги до заповнення проєктної заявки та підготовки документів; юридичні деталі; особливості формування бюджету проєкту; як відбувається захист проєктної заявки перед експертами, а також поставити запитання фахівцям Українського ветеранського фонду. Щоб зареєструватися на воркшоп, заповніть форму за посиланням: https://veteranfund.com.ua/workshop-registration/ 

Конкурс «Варто: Єднання 2.0» реалізується Українським ветеранським фондом спільно з ІСАР Єднання в межах проєкту «Сильне громадянське суспільство України – рушій реформ і демократії», який впроваджується ІСАР Єднання за фінансування Норвезького агентства з питань розвитку та співробітництва (Norad) та Шведського міжнародного агентства з розвитку співробітництва (Sida).

Автоматичне приєднання до публічного договору на надання послуг зі збирання та перевезення побутових відходів

 

Укладання договору на вивіз твердих побутових відходів є обов'язковим для  всіх - Лебедин | Офіційний сайт Лебединської міської ради

3 01.03.2025 року фізичні особи автоматично приєднуються до публічного договору зі збирання та перевезення побутових відходів на підставі Закону України «Про управління побутовими відходами» та Постанови Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2023 року Nº 835, «Про затвердження Правил надання послуги з управління побутовими відходами» та типових договорів про надання послуги з управління побутовими відходами. Дані про кількість зареєстрованих осіб за адресою будинковолодіння взяті з єдиного державного реєстру ЦНАП.

Для уточнення даних звертайтесь: Комунальне підприємство Гощанської селищної ради «Агентство розвитку Гощі», селище Гоща, вул. Східна, 6-А, тел. 0682099535.написати вірно як комунікаційник

10 років пробації: досвід, результати, перспективи

photo 2025 02 17 08 42 415 лютого 2025 року виповнилося 10 років з моменту ухвалення Закону України «Про пробацію». Цей нормативний акт наблизив Україну до міжнародних стандартів правосуддя, забезпечивши запровадження нової системи кримінально-правових заходів, спрямованих на реабілітацію та ресоціалізацію осіб, які вчинили правопорушення.

З нагоди ювілею 14 лютого у Рівненському районному секторі № 2 відбувся круглий стіл «10 років. Пробація: майбутнє зараз», у якому взяли участь представники місцевої влади, правоохоронних органів, соціальних служб та громадських організацій.

До обговорення долучилися: Гощанський селищний голова Микола Панчук, керівник Благодійної організації «Фонд Руфь» Ігор Головчак, волонтер сектору Ірина Повар, начальник Гощанського управління Рівненської районної філії Рівненського обласного центру зайнятості Ігор Позіховський, начальник Терцентру соціальних послуг Гощанської селищної ради Світлана Павлюк, інспектор СВГ ВП № 5 Рівненського РУП ГУНП в Рівненській області старший лейтенант поліції Марина Пастушок.

  • Результати роботи пробації

За даними Державної установи «Центр пробації», протягом 2024 року:
✅ Складено 10,6 тис. досудових доповідей, які допомогли судам у винесенні обґрунтованих рішень.
✅ Поставлено на облік 57 тис. осіб, які відбувають покарання без позбавлення волі.
✅ Виконано 604 тис. годин безоплатних громадських робіт, що дозволило заощадити місцевим бюджетам 29 млн грн.
✅ Забезпечено 142,8 тис. годин оплачуваних суспільно корисних робіт, що дозволило повернути 7 млн грн боргів за аліменти.

Начальник Рівненського РС № 2 Людмила Снаговська повідомила, що у 2024 році на обліку в секторі перебували 113 осіб, із них:
🔹 84 особи отримали покарання у вигляді альтернативних санкцій
🔹 12 осіб сплатили штрафи на загальну суму 147 016 грн
🔹 Засуджені виконали 2780 годин безоплатних громадських робіт

Також вона відзначила, що більшість осіб, які перебували під пробаційним наглядом, змогли змінити своє життя. Дехто знайшов офіційну роботу, здобув освіту або започаткував власну справу.

Співпраця заради безпеки громади

Учасники круглого столу обговорили перспективи впровадження нового виду покарання – пробаційного нагляду, який запроваджено у 2024 році. На сьогодні під його контролем у секторі перебуває троє осіб, з якими систематично проводять соціально-виховну роботу.

Окрему увагу приділили партнерській взаємодії у сфері ресоціалізації засуджених. Завдяки співпраці пробаційних органів із соціальними службами, центрами зайнятості, громадськими організаціями та місцевою владою, підопічним надається підтримка у працевлаштуванні, житлових питаннях та адаптації в суспільстві.

Гощанська селищна рада висловлює вдячність усім учасникам заходу та підкреслює важливість подальшої співпраці у сфері пробації для зміцнення правопорядку та безпеки громади.

Розвиток системи пробації і збільшення альтернатив позбавленню волі

фото пробація

Пробація — це система заходів кримінально-правового реагування, які альтернативні покаранню у вигляді позбавлення або обмеження волі. Головною метою пробації є безпека суспільства. 

Пробація не означає можливість правопорушнику уникнути покарання. Це більш перспективна і логічна схема виконання цього покарання, поєднана з допомогою, підтримкою, мотивацією до змін без вилучення людини із суспільства.

Варто зазначити, що у березні 2024 року, був прийнятий Закон України       № 3342-ІХ, яким запроваджено новий вид покарання — пробаційний нагляд. Впровадження пробаційного нагляду став важливим кроком у реформуванні української правової системи. Це покарання є більш гуманним та ефективним, ніж тюремне ув’язнення, а також воно має значні переваги для суспільства. Станом на 01.02.2025 року на обліку у Рівненському РС № 2 перебуває три суб'єкти, які засуджені до пробаційного нагляду, з ними систематично проводяться профілактичні бесіди, соціально – виховна робота. Дані суб'єкти стають на шлях виправлення, вони розуміють, що їм дали шанс зберегти свій звичний спосіб життя та змінити його на краще.

 Пробація це великий крок в майбутнє:

Для правопорушника:
  • відсутність ізоляції;
  • збереження сім’ї та ролі в суспільстві;
  • допомога у подоланні шкідливих звичок, зміні прокримінального мислення, контроль поведінки та емоцій;
  • підтримка під час змін.
Для громади:
  • справедливе правосуддя: баланс між карою за вчинене правопорушення, відшкодуванням завданої шкоди та інтересами членів суспільства;
  • убезпечення громади від вчинення повторних злочинів.
Для держави:
  • для платників податків виправлення правопорушника на пробації у 10 разів дешевше, ніж його утримання у в’язниці;
  • зниження рівня злочинності;
  • європейський шлях розвитку та гідне представлення держави на міжнародному рівні.

У результаті проведеної роботи персоналом органів пробації до суспільства повертається повноцінна людина, яка працює, сплачує податки, не порушує законодавство, створює сім’ю.

Упродовж останніх років наша країна впевнено рухається шляхом глибоких і структурних реформ. Трансформації, що відбуваються сьогодні в усіх ключових напрямах життя держави, є фундаментом для якісних змін у середньостроковій перспективі, основою для підвищення добробуту та рівня життя нас із вами – громадян України.

 

Рівненський районний сектор № 2
філії Державної установи
«Центр пробації» у Рівненській області

Пам’ятка першочергових дій у разі загрози вчинення терористичного акту

1. Заходи попереджувального характеру.

 - здійснити комплексне обстеження стану надійності охорони приміщення, посилити пропускний режим по допуску персоналу і відвідувачів, проводити ретельну перевірку внесеної ручної поклажі;

-   вжити додаткових заходів щодо інженерно – технічної  оснащеності приміщення, додатково встановити модернізовані системи сигналізації і відеоспостереження в зонах підвищеного ризику;

- оснастити телефони об'єкта, зазначені в офіційних довідниках, автоматичними визначниками номера і  звукозаписною апаратурою;

-  організувати проведення систематичних обходів  і оглядів приміщення і прилеглої до нього території з метою своєчасного  виявлення підозрілих предметів і запобігання  закладки вибухових пристроїв, а також установки сторонніх осіб, що виявляють підвищений інтерес до приміщення;

-   регулярно проводити перевірки  підсобних приміщень і територій, не допускати перекриття шляхів евакуації людей і транспорту;

 - організувати практичні  тренування по діях при  виникненні надзвичайної ситуації терористичного характеру;

 - провести інструктивні заняття про порядок  дій при прийомі телефонних повідомлень  з погрозами терористичного характеру і правилах поводження з письмовими  анонімними матеріалами.

                   2. Виявлення  підозрілого предмета.

Не починайте самостійно ніяких дій із знахідками або підозрілими предметами, які можуть опинитися вибуховими пристроями - це може призвести до їх вибуху, численних жертв і руйнувань.

          Пам'ятайте: зовнішній вигляд предмета може ховати його справжнє призначення. В якості камуфляжу (маскування) для вибухового пристрою використовують звичайні побутові предмети: сумки, пакети, згортки, коробки, іграшки тощо.

          Послідовність дій при виявленні підозрілого предмета:

-  точно визначите місце перебування підозрілого предмета;

-  опитуванням заявника й очевидців установите час виявлення предмета;

- зафіксуйте установчі дані осіб, що знайшли предмет, і забезпечте їхню присутність до моменту прибуття оперативно-слідчої групи правоохоронних органів;

 - дайте вказівку не наближатися, не торкати, не розкривати, не переміщати знахідку, не заливати її рідиною, не засипати піском і фунтом, не користуватися радіо - і електроапаратурою, переговорними пристроями;

-  організуйте евакуацію персоналу, використовуючи маршрути, віддалені від місця перебування підозрілого предмета;

- дайте вказівку співробітникам охорони оточити місце розташування предмета знаходитися на безпечній відстані від нього;

- при необхідності організуйте відключення побутових і виробничих комунікацій газу, води й електрики;

-  повідомите про подію правоохоронні органи, викличте машини швидкої допомоги і аварійних служб;

- не знижуючи рівень охорони, забезпечте можливість безперешкодного проходу або проїзду до предмета співробітників і транспорту оперативно-слідчої групи;

-  надайте можливість фахівцям оперативно – слідчої  групи опитати заявника та інших осіб,  що підходили до підозрілого предмета.

3. Надходження погрози по телефону.

Телефон є засобом зв'язку і його дуже часто використовують як злочинці (для передачі 2 повідомлень про закладені бомби, захоплення людей і пред'явлення політичних або інших вимог) так і «телефонні хулігани», які висловлюють сумнівні погрози. Приймаючи анонімне телефонне повідомлення про можливе здійснення актів тероризму необхідно пам’ятати, що вони несуть важливу криміналістичну інформацію, тому в розмові з анонімом необхідно запам'ятати і зафіксувати якнайбільше даних.

-  зафіксувати дату, час і тривалість анонімного повідомлення;

          - місце установки телефону, на який надійшло повідомлення, його номер, приналежність конкретній особі;

- при одержанні анонімного повідомлення спробувати «зав'язати розмову» з анонімом і з'ясувати конкретну інформацію про його особу, професію, місце перебування і, якщо можливо, схилити до добровільного відмовлення від задуманої акції;

- також необхідно, якщо це можливо, під час розмови одержати відповіді на наступні питання:

  • куди, кому, за яким номером телефону дзвонить ця людина?
  • які конкретні вимоги він (вона) висуває?
  • висуває вимоги він (вона) особисто, виступає в ролі посередника або представляє якусь групу осіб, організацію?
  • на яких умовах він (вона) або вони згодні відмовитися від задуманого?
  • як і коли з ним (з нею) можна зв'язатися?
  • кого Ви можете або повинні сповістити про цей дзвінок?
  • під час розмови вжити заходів щодо запису фонограми анонімного повідомлення, визначення номера телефону анонімного абонента шляхом використання технічних можливостей даного телефонного апарата;

 - по закінченню розмови з анонімом негайно повідомити про те, що трапилося, керівникові для прийняття ними негайних заходів до попередженню і локалізації можливих тяжких наслідків;

 - по пам'яті скласти докладний опис висловлених погроз або повідомлення про передбачувані акти тероризму, а також висунутих ультиматумах та інших вимогах;

 - усі дані про зміст погроз або вимог, викладених анонімним абонентом, характеристику його голосу, мови, манері викладу погроз і вимог повідомити керівнику служби безпеки (служби охорони) підприємства;

 - для уникнення поширення чуток і паніки обговорювати отриману від аноніма інформацію з іншими особами не рекомендується;

У випадку отримання повідомлень терористичного змісту через Internet:

- негайно повідомити про те, що трапилося, особі, відповідальній за безпеку, не виконувати ніяких робіт на комп'ютері, куди надійшло повідомлення з загрозами. не вилучати повідомлення і не змінювати конфігурацію програм;  

- забезпечити безперешкодний доступ співробітникам правоохоронних  органів до комп'ютера, куди  надійшло повідомлення.

4. Зовнішній огляд листів і бандеролей на можливу наявність у середині відправлення вибухового пристрою або отруйних речовин.

Кустарний (саморобний) спосіб виготовлення упакування поштового відправлення:

- нестандартна коробка, пакет або конверт, непрофесійний спосіб заклеювання використання різних побутових або електроізоляційних стрічок, додаткового спеціального клею;

- незвичайно важка вага й нерівномірне заповнення внутрішньої порожнини поштового відправлення;

 - наявність великої кількості поштових марок, незвичайні написи типу "особисто", "конфіденційно", "розкрити тут" тощо; виконання адреси відправника й одержувача друкованими літерами або шляхом наклеювання літер, вирізаних із типографського тексту;

-  відсутність зворотної адреси відправника або розбіжність із фактичним місцем відправлення за штемпелем поштового відправлення;

-      наявність у середині поштового відправлення металевих предметів, джерел струму, які можуть виявитися елементами конструкції вибухового пристрою;

-       наявність   у середині поштових відправлень сипучих речовин, які виявляються при просвічуванні об'єкта;

- масляні або інші плями на поверхні, що вказують на знаходження у середині речовин із відповідними властивостями; незвичайний запах, що виходить від поштового відправлення;

- розриви упакування й дивні за своїм призначенням предмети (фольга, електричні комутаційні вироби тощо), які виступають із місць розриву,   а також наявність у розривах часток, що нагадують порох або іншу вибухову речовину;

- незвичайно тверде або громіздке упакування поштового відправлення;

- наполегливе бажання посильного (кур'єра) вручити передачу, посилку, лист особисто в руки конкретному адресату.

У випадках виявлення підозрілого пакета, бандеролі або листа необхідно:

 - ізолювати предмет (опечатати в чистий целофановий пакет або герметичне упакування);

- доповісти про підозрілу знахідку керівництву (або охороні - в нічний час);

 - покинути приміщення самому і вивести інших присутніх звідти, де знаходиться підозрілий предмет;

 - зняти засоби індивідуального захисту й опечатати їх у целофановому пакеті;

- у випадку виявлення невідомої сипучої речовини в листі - промити руки й обличчя проточною водою, а потім вимити їх з милом, після чого обов'язково звернутися до лікаря.

Примітка: необхідна надзвичайна обережність при поводженні з поштовими відправленнями, підозрілими на наявність вибухових або отруйних речовин.

 Огляд підозрілих поштових відправлень необхідно проводити з застосуванням засобів індивідуального захисту органів дихання (маски) й рук (гумових рукавичок).

Предмет не можна кидати, згинати, трясти й піддавати іншим механічним діям!

5. Надходження погрози в письмовій формі

Погрози в письмовій формі можуть надходити  як поштою, так і в різного роду анонімних матеріалах.

У випадку отримання такого документа ставтеся до нього максимально обережно. Намагайтеся не залишати на ньому відбитків своїх пальців. Не мніть документ, не робіть на ньому позначок.  По можливості  приберіть  його в чистий поліетиленовий пакет, що закривається щільно, і помістіть в окрему жорстку папку. Якщо документ надійшов у конверті, його розкриття виконуйте тільки з лівого або правого боку, акуратно відрізаючи краї ножицями.

Зберігайте все: сам документ із текстом, будь-які укладення, конверт й упакування, нічого не викидайте.

Не розширюйте коло осіб, знайомих зі змістом документа.

Анонімні матеріали направляються в правоохоронні органи з супровідним листом, у якому вказуються конкретні ознаки анонімних матеріалів (вигляд, кількість, яким способом і на чому виконаний, із яких слів починається і якими закінчується текст тощо), а також обставини, пов'язані з їхнім поширенням, виявленням чи отриманням.

Анонімні матеріали не повинні зшиватися, склеюватися, на них не дозволяється робити написи, підкреслювати або обводити окремі місця в тексті, писати резолюції й вказівки, також забороняється їх м'яти і згинати. При виконанні резолюцій і інших написів на супровідних документах не повинно залишатися давлених слідів на анонімних матеріалах;

 Усе це допоможе правоохоронним органам при проведенні подальших криміналістичних досліджень.

                                                 6. Вибух.

У випадку вибуху необхідно негайно організувати і забезпечити виконання наступних основних заходів:

- за списком екстреного оповіщення викликати на пожежних, швидку допомогу, рятувальників, комунальні служби (газ, електрика, тепло);

- за списком екстреного оповіщення повідомити про подію керівництво та правоохоронні органи;

 - організувати евакуацію осіб з вогнища вибуху, зруйнованих або ушкоджених вибухом приміщень;

 - до прибуття служби швидкої допомоги надати постраждалим першу медичну допомогу;

- відключити подачу електроенергії, газу, води, тепла в ушкоджені вибухом приміщення;

- оточити місце вибуху і забезпечити його ізоляцію до прибуття компетентних органів;

 - при виникненні пожежі вжити заходів щодо його гасіння власними силами і наявними протипожежними засобами.

7. Захоплення заручників.

При захопленні людей у заручники необхідно:

 - негайно повідомити про надзвичайну подію правоохоронні органи і керівництво;

- по можливості блокувати місце події, використовуючи технічні засоби охорони;

- підвищити пильність охоронців на всіх постах. Перевести систему відеоспостереження в режим запису;

- не вступаючи в переговори з терористами, по можливості виконувати їхні вимоги, якщо це не зв'язано з заподіянням шкоди життя і здоров'ю людей;

- забезпечити евакуацію персоналу, які знаходяться поза місцем захоплення заручників;

- припинити доступ на об'єкт людей і проїзд автотранспорту;

  • вжити заходів до безперешкодного проходу і проїзду співробітників правоохоронних органів;
  • - після прибуття спецпідрозділів правоохоронних органів надати їм необхідну інформацію: схеми приміщення, поповерхові плани, схеми розташування систем, відеоспостереження, вентиляції,         електропостачання   та ін.

8. Одержання сигналу про евакуацію.

Якщо ви знаходитесь на своєму робочому місці, послідовно виконайте наступні дії:

-  без поспіху, істерик і паніки зберіть службові документи в сейф або в шухляди столу, що закриваються на ключ;

-  візьміть з собою особисті речі, документи, гроші, цінності;

- закрийте вікна, вимкніть оргтехніку, електроприлади, освітлення; - візьміть з собою і при необхідності використовуйте індивідуальні засоби захисту (протигаз, респіратор);

 - закрийте двері на ключ, ключ залишіть у замку;

 - залишіть приміщення, рухайтеся маршрутами, які позначені в схемах евакуації;

 - повертайтеся в покинуте приміщення після дозволу відповідальних осіб.

Кампанія декларування доходів громадян

ДПС у Рівненській області
ГУ ДПС у Рівненській області нагадує, що 01 січня 2025 року розпочалась кампанія декларування доходів громадян, отриманих у 2024 році.
Прозвітувати про доходи, отримані протягом минулого року, громадяни та фізичні особи – підприємці мають у визначені законодавством строки.
Так, граничні строки подання декларації:
- до 01 травня року, наступного за звітним – для фізичних осіб – підприємців (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування), фізичних осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність,  та громадян;
- протягом 20 календарних днів місяця наступного за календарним місяцем, в якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням – для фізичних осіб – підприємців (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) у разі припинення підприємницької діяльності;
- не пізніше 60 календарних днів, що передують виїзду, – для резидентів, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання;
- до 31 грудня (включно) року, наступного за звітним, – для фізичних осіб, у яких є право на податкову знижку.
Закликаємо громадян не зволікати та вчасно задекларувати свої доходи.
 
Довідково: на  Рівненщині  за результатами минулорічної кампанії декларування  громадянами було подано 8880 декларацій про майновий стан і доходи за 2023 рік та задекларовано доходів на суму 769,6 млн гривень. Зокрема, громадянами, які зобов’язані були задекларувати доходи, подано 3493 декларації та самостійно нараховано податкових зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб у сумі 22,1 млн грн  та 4,7 млн грн - військового збору. Громадянами, які згідно з законодавством мали право на отримання податкової знижки, було подано 5387 декларацій. Внаслідок використання права на податкову знижку їм повернуто з бюджету 18,5 млн гривень.
 

Структура

Корисні посилання

петиції

consult logo

Back to top