Офіційний сайт Гощанської селищної ради

 

Для людей з порушенням зору - натисніть Ctrl+

 

ГОЩАНСЬКА ГРОМАДА, РІВНЕНСЬКИЙ РАЙОН

Міжнародний день мігрантів

У Рівненському районному секторі № 2 продовжує свою роботу кіноклуб  «Docudays UA». 18.12.2024 року відбувся черговий показ фільму чеського режисера Романа Вітала «Життя в раю — нелегали по сусідству» для суб’єктів пробації, приурочений до Міжнародного дня мігрантів.

Метою проведеного заходу було відрізняти різні види і причини переселення людей та знати, які права мають люди, вимушені покинути свої домівки і переїхати в іншу країну.

Фільм розповідає про те, як швейцарський уряд організував для біженців, яким відмовили в притулку, депортаційний центр в гірському селищі Вальцейна, кожний четвертий, хто проживає там — нелегальний іммігрант. «Життя в раю — нелегали по сусідству» викриває систему швейцарської політики надання притулку біженцям і те, як привілейовані жителі Заходу поводять себе з сусідами-біженцями

Події фільму переплітаються з теперішнім часом для України, адже через повномасштабне вторгнення багато українців вимушені змінити свої домівки.

Ми часто зустрічаємо в ЗМІ слова, що позначають переселення людей з одного місця в інше, з однієї країни в іншу. Більшість дітей (і багато дорослих) не проводить розмежування між іммігрантами, які приїхали будувати нове життя в новій країні, і біженцями, що покинули рідну країну через обґрунтований страх перед небезпекою або переслідуванням. На відміну від іммігрантів, більшість біженців хоче повернутися додому, коли їм більше не буде нічого загрожувати, і вони мають право на підтримку з боку уряду тієї країни, де вони одержали притулок. Крім того, слід зазначити, що люди, які вимушені покинути свої будинки, але ще залишаються в своїй країні, вважаються не біженцями, а «внутрішньо переміщеними особами».

Після перегляду кінофільму учасники долучились до активного обговорення.

Збитки, завдані територіальним громадам в результаті російської агресії: результати моніторингу

З метою забезпечення соціального захисту, дотримання прав та свобод внутрішньо переміщених осіб, інтеграції їх у приймаючих громадах, а також інформування внутрішньо переміщених осіб, Громадською приймальнею Української Гельсинської спілки з прав людини у м.Рівне був розроблений буклет щодо функціоналу та можливостей Реєстру збитків завданих збройною агресією рф проти України.
Інформаційний буклет про Реєстр додається.
 
На зображенні може бути: текст

Найвищий рівень довіри в суспільстві — до військових, які зараз воюють, - загальнонаціональне опитування

Презентація опитування 195 % опитаних українців зазначають, що довіряють та скоріше довіряють військовим ЗСУ, які служать на передовій, 96 % — ветеранам АТО, які зараз знову воюють. Такі результати онлайн-опитування “Образ ветеранів в українському суспільстві”, що його презентували Український ветеранський фонд та Соціологічна група “Рейтинг”.

“Для нас у Міністерстві у справах ветеранів дуже важливі такі дослідження. Вони дають змогу більш глибоко розуміти власне свою цільову аудиторію, її потреби та проблеми і надалі ухвалювати управлінські рішення та формувати політики таким чином, щоб вони не були декларативними, а спрямовувалися на те, щоб ветерани і ветеранки отримали максимум можливостей від держави, від бізнесу, від громадянського суспільства. Тобто наше завдання — створювати максимально ефективні інструменти. А максимально ефективні інструменти можна розробляти лише тоді, коли дослідив і знаєш глибину потреб своєї аудиторії”, — зазначила Юлія Кіріллова, заступниця Міністра у справах ветеранів України.

Як повідомили під час презентації, від початку повномасштабного вторгнення в Україні постійно зростає кількість людей, чиї близькі зараз воюють. 71 % респондентів, які взяли участь у опитуванні “Образ ветеранів в українському суспільстві”, відповіли, що мають серед своїх близьких тих, хто воював чи воює на фронті, починаючи з 24 лютого 2022 року.

Та при цьому кількість людей, які допускають, що самі можуть стати ветеранами у майбутньому майже не змінилася від березня цього року.

“На запитання “Чи допускаєте ви, що самі можете стати ветераном у майбутньому?” 40% опитаних відповідає, що так, 56 — ні. І найчастіше, звичайно, про це говорять чоловіки, зокрема чоловіки, які воювали в АТО. Щодо ставлення до військових і ветеранів, то ми підтверджуємо, що й надалі воно надзвичайно позитивне, але хочемо вказати на певну відмінність залежно від категорії військових. 95 % опитаних зазначили, що вони довіряють і скоріше довіряють військовим ЗСУ, які служать на передовій, 96 % — що довіряють ветеранам АТО, які зараз знову воюють. Найнижчий показник довіри, 29 %, опитані українці демонструють до військових ТЦК”, — розповів Олексій Антипович, директор Соціологічної групи “Рейтинг”.

Серед тривожних тенденцій називають зниження рівня довіри до ветеранів, які повернуться з війни, яка зараз триває. Тому важливо відстежувати подальші зміни в суспільних настроях, щоб запобігти можливій стигматизації захисників у майбутньому.

У трійці найбільш ймовірних викликів, які постануть перед ветеранами після повернення зі служби, респонденти називали психоемоційну нестабільність (84 %), проблеми з фізичним здоров’ям та труднощі з отриманням медичної допомоги (78 %), а також відсутність інклюзивного простору та адаптованого робочого місця для осіб з інвалідністю (74 %).

Для цілісного розуміння ситуації результати опитування “Образ ветеранів в Українському суспільстві” варто порівняти з результатами онлайн-опитування ветеранів та ветеранок, яке у жовтні–листопаді цього року проводив Український ветеранський фонд. Через таке порівняння, до прикладу, можна побачити, що у той час, як 78 % опитаних цивільних говорять, що суспільство поважає ветеранів, серед ветеранів такої думки лише 33 %.

“Я б хотіла звернути увагу на ті явища, де різниця між сприйняттям цивільних і самих ветеранів виражена досить яскраво. Зокрема, це нерозуміння з боку суспільства. Так, цивільні помітно нижче оцінюють ступінь ризику виникнення цього явища, аніж самі захисники та захисниці — 66 % і 89 % відповідно. Такі відмінності можуть свідчити, з-поміж іншого, про недостатню обізнаність щодо викликів та перешкод, які виникають перед ветеранами”, — наголосила Анастасія Селянінова, начальниця відділу навчально-аналітичної роботи Українського ветеранського фонду.

Більше деталей щодо опитування можна переглянути на сайті Українського ветеранського фонду: https://cutt.ly/xeB8JEqP.

Зазначимо, що опитування відбувалося 5–6 грудня 2024 року. Вибірка репрезентативна за віком, статтю і типом поселення. Вибіркова сукупність: 1000 респондентів. Метод опитування: CATI. Помилка репрезентативності дослідження з довірчою імовірністю 0,95: не більше 3,1%.

День волонтера

05 грудня відзначався Міжнародний день волонтера. Цей день є нагадуванням про важливість доброчинної діяльності та самовідданої роботи мільйонів людей по всьому світу.

Волонтерська діяльність в пробації – це велика соціальна відповідальність та певний ризик, тому до здійснення волонтерства можуть бути допущені виключно громадяни, які це усвідомлюють та мають навички вирішення конфліктних та складних ситуацій.

Волонтери пробації сприяють уповноваженому органу з питань пробації у здійсненні нагляду за суб’єктами пробації та проведенні з ними соціально-виховної роботи. Їхня робота вимагає терпіння, емпатії та віри в те, що кожна людина заслуговує на другий шанс. Волонтери допомагають знайти роботу суб’єктам пробації, розв’язати їхні сімейні проблеми, надихають на зміни і, найголовніше, дарують віру в себе.

З волонтером пробації, який сприяє у здійсненні нагляду за засудженим, органом пробації укладається договір про провадження волонтерської діяльності, пов’язаної з пробацією.

З Рівненським районним сектором № 2 співпрацює волонтер Повар Ірина Андріївна. Ірина Андріївна охоче погодилась на пропозицію долучитися до роботи сектору пробації в статусі волонтерки, окільки має намір разом із працівниками сектору змінити світосприйняття суб'єктів пробації, які водночас є мешканцями громади.

Пані Ірина зацікавлює підоблікових органу пробації знаннями конструктивного вирішення проблем шляхом діалогу, ділиться вміннями долати труднощі і надає психологічну підтримку.

Таким чином, з нагоди відзначення Міжнародного дня волонтера, працівники Рівненського РС № 2 вітають усіх причетних до волонтерського руху і дякуємо всім добровольцям за їхню активність, небайдужість і соціальну відповідальність.

Оголошення!

У зв’язку з проведенням конкурсу із визначення виконавця операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Гощанської територіальної громади запрошуємо долучитися до складу конкурсної комісії представників територіального органу Держпродспоживслужби, підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків та органів самоорганізації населення.

СКЛАД

конкурсної комісії з питань організації та проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Гощанської територіальної громади

Ткачук Дмитро Петрович

- секретар Гощанської селищної ради, голова комісії

Солончук Олександр Миколайович

- заступник начальника відділу земельних відносин, екології та благоустрою   Гощанської селищної ради, заступник голови комісії

Голубєва Жанна Вікторівна

- головний спеціаліст відділу земельних відносин, екології та благоустрою   Гощанської селищної ради, секретар комісії

Члени комісії:

 

Ковалець Олександр Олександрович

- начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою Гощанської селищної ради

Повар Ірина Андріївна

- депутат Гощанської селищної ради

Файлер Сергій Давидович

- депутат Гощанської селищної ради

Тарасюк Микола Михайлович

- депутат Гощанської селищної ради

Мисюра Олександр Миколайович

- начальник відділу розвитку громади, Гощанської селищної ради

Систук Валентин Георгійович

- староста Тучинського старостинського округу Гощанської селищної ради

Дикало Василь Володимирович

- староста Бочаницького старостинського округу Гощанської селищної ради

ТИСЯЧА ДНІВ ВІД ПОЧАТКУ ПОВНОМАСШТАБНОГО ВТОРГНЕННЯ

Працівниками Рівненського РС № 2 13.11.2024 року був проведений тематичний захід до тисячі днів від початку повномасштабного вторгнення російської федерації в Україну за участю волонтера та клієнтів пробації.

Метою заходу, який проводився у Рівненському РС № 2  було висвітлити ключові етапи війни, а також показати героїзм та стійкість українського народу.

Волонтером сектору Ілоною Файлер було зазначено, що початок вторгнення знаменувався численними ракетними ударами по великих містах України, спробами захопити Київ, Харків, Одесу та інші стратегічно важливі регіони. Російські війська атакували з усіх напрямків, включаючи північ, схід, а також південь країни. Але, попри значну чисельну перевагу та озброєння агресора, українці змогли мобілізуватися, організувати оборону та зупинити ворога.

У рамках заходу начальником Рівненського РС № 2 Людмилою Снаговською було презентовано для клієнтів пробації документальний фільм, який став лауреатом фестивалю документальних фільмів «Cinema for Victory» - 2024 режисера  Алана Бадоєва «Довга доба».  У сюжеті фільму є фіксації атак і руйнувань, випадкові кадри з життя цивільних, численні сториз, відеозвіти волонтерів і військових, відеопослання до рідних і близьких тощо. До фільму увійшли зняті на телефон кадри від 12 тисяч українців — це історії як тих, кому вдалося вижити під час воєнних дій, так і людей, які загинули в окупації. Деякі кадри з фільму тривають секунду, інші розгортаються в багатохвилинну історію, що охоплює декілька місяців із життя героїв.

Крім того, один із суб’єктів пробації, який був присутній на заході є учасником бойових дій і у своїй розповіді зазначив: «Коли я почув перші новини про вибухи в Києві та Харкові, я зрозумів, що це війна, і мушу стати на захист Батьківщини. У 2023 році під час виконання бойового завдання я отримав тяжке поранення, після чого отримав висновок військово-лікарської комісії відповідно до якого я визнаний непридатним до військової служби. Перебуваючи на обліку у Рівненському РС № 2 я з радістю приймаю участь у організованих заходах, ділюся бойовим досвідом з працівниками та іншими суб'єктами пробації».

Україна продовжує боротьбу, і хоча перемога ще попереду, дух нації залишається незламним. Тисяча днів героїчного опору стали доказом того, що народ, який бореться за свободу та свою землю, не може бути переможним.

По закінченню заходу працівники Рівненського районного сектору № 2 та суб'єкти пробації вшанували пам'ять про загиблих захисників хвилиною мовчання.

Пожежна небезпека у побуті

На зображенні може бути: вогонь та текстПравила пожежної безпеки у побуті:
- не паліть у ліжку;
- слідкуйте за станом та справністю електромережі;
- у разі виходу з приміщень не залишайте увімкненими телевізори, праски, тощо;
- не залишайте малолітніх дітей без нагляду, та не дозволяйте їм бавитися сірниками;
-намагайтеся уникати перевантаження електричних мереж, не вмикайте одночасно побутові електроспоживачі великої потужності.
- подбайте про захист помешкання при користуванні пічним опаленням;
- при виникненні пожежі негайно викликайте вогнеборців за номером 101, адже кожна хвилина у цій ситуації має вирішальне значення!
 
Пам’ятайте! Сумлінне дотримання правил пожежної безпеки під час опалювального періоду — запорука збереження життя!
На зображенні може бути: текст

Оголошення!

unnamed

Оголошення про проведення конкурсу на визначення виконавця операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Гощанської територіальної громади

 

1. Найменування, місцезнаходження організатора конкурсу

Виконавчий комітет Гощанської селищної ради, вул. Незалежності, 72, селище Гоща, Рівненська обл., 35400

2. Підстава для проведення конкурсу.

Рішення виконкому Гощанської селищної ради  від 08 листопада  2024 року № 91 «Про проведення конкурсу з визначення виконавця операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Гощанської територіальної громади».

3. Місце і час проведення конкурсу, прізвище та посада, номер телефону особи, в якої можна ознайомитися з умовами надання послуг із збирання та перевезення побутових відходів.

Гощанська селищна рада, селище Гоща, вулиця Незалежності, 72 .

Дата: 13.12.2024 року

Час: 11:30 год

Секретар конкурсної комісії: Голубєва Жанна Вікторівна – головний спеціаліст  відділу земельних відносин, екології та благоустрою Гощанської селищної ради, тел. 0985236871.

4. Кваліфікаційні вимоги до учасників.

1. Наявність матеріально-технічної бази.

2. Вартість надання послуг з вивезення ПВ (не повинна перевищувати економічно обґрунтовані тарифи).

3. Досвід роботи з надання послуг із збирання та перевезення побутових відходів.

4. Наявність та кількість працівників відповідної кваліфікації.

5. Обсяг послуг з вивезення побутових відходів, вимоги щодо якості надання послуг.

Орієнтовні річні обсяги накопичення відходів – 9,5 тис. м/куб

- обсяг надання послуг повинен розраховуватися на підставі норм утворення ПВ, затверджених рішеннями сесії Гощанської селищної ради від 29.07.2010 № 2017 «Про затвердження Норм надання послуг з вивезення побутових відходів на території Гощанської селищної ради» та від 26.06.2013 № 928 «Про внесення змін до рішення сесії Гощанської селищної ради від 29.07.2010 року № 2017 «Про затвердження Норм надання послуг на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Гощанської селищної ради»;

- послуги повинні надаватися з урахуванням розміру території згідно з маршрутами руху транспортних засобів та схеми розташування контейнерних майданчиків по населених пунктах Гощанської територіальної громади;

- дотриманням графіка вивезення твердих побутових відходів, погодженого з виконкомом селищної ради. 

6. Перелік документів, оригінали або копії яких подаються учасниками конкурсу для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним вимогам.

1. Заява на участь у Конкурсі (Додаток 1 до конкурсної документації)

2. Інші:

2.1. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство:

- реквізити (адреса – юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів);

- керівний склад (посада, ПІБ, телефон для контактів) – для юридичних осіб;

- форма власності та юридичний статус, організаційно - правова форма (для юридичних осіб).

2.2. Копія Статуту або іншого установчого документу.

2.3. Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності).

2.4. Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб).

2.5. Документів, що підтверджують повноваження посадової особи щодо підпису конкурсних пропозицій.

2.6. Балансовий звіт суб’єкта господарювання за останній звітний період.

2.7. Оригінал довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості за податковими зобов’язаннями за останній звітний період.

2.8. Оригінал довідки з управління Пенсійного фонду України про відсутність заборгованості за платежами до ПФУ.

2.9. Документ, що містить інформацію про технічний потенціал суб’єкта господарювання (кількість спеціально обладнаних транспортних засобів, які перебувають на балансі суб’єкта господарювання, наявність власної ремонтної бази та контейнерного парку тощо).

2.10. Документи, що містять відомості про обсяги надання послуг із здійснення операцій із збирання та перевезення ПВ на території Гощанської територіальної громади за останній рік.

2.11. Технічні паспорти на спеціально обладнані транспортні засоби та довідки про проходження ними технічного огляду.

2.12. Довідки-характеристики спеціально обладнаних транспортних засобів.

2.13. Довідки про проходження водіями медичного огляду.

2.14. Документ, що містить відомості про досвід роботи з надання послуг з вивезення побутових відходів.

2.15. Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт, штатні розписи підприємства та довідка про фактичну кількість працівників.

2.16. Розрахунок тарифу з наданням постатейної калькуляції витрат та документів, які підтверджують витрати.

2.17. Довідка про забезпечення створення умов для періодичного миття спеціально обладнаних транспортних засобів, їх паркування та технічного обслуговування.

2.18. Документ, що містить інформацію про кількість відходів, залучених учасником до повторного використання, кількість відходів, які використовуються як вторинна сировини, кількість відходів, які відправляються на захоронення, тощо.

Примітка:

  • усі документи (за винятком оригіналів), виданих іншими установами, повинні бути завірені власною печаткою учасника конкурсу;
  • у разі необхідності конкурсна комісія має право запросити від будь-якого учасника конкурсу підтвердження відповідності його кваліфікаційним вимогам чи звернутись за підтвердженням такої інформації до державних органів або відповідних експертних установ, організацій;

документи, які були додані разом із заявою повторно не подаються.

7. Характеристика території, де повинні надаватися послуги із збирання та перевезення побутових відходів: розміри та межі певної території населених пунктів та перелік розміщених у зазначених межах об’єктів утворення побутових відходів, середня відстань до об’єктів поводження з відходами та їх місце знаходження.

Послуги з вивезення побутових відходів повинні надаватися на території Гощанської територіальної громади з населенням близько 23,2 тис. чоловік. Гощанська територіальна громада Рівненської області загальною площею  484 км2.

8. Характеристика об’єктів утворення побутових відходів за джерелами їх утворення.

82 будинки, які передані на баланс громади, - 2646 мешканців;

24 ОСББ, - 414 мешканців;

2 ЖБК, - 162 мешканці;

8486 будинків садибного типу на території Гощанської територіальної громади.

Кількість мешканців 18262

Кількість контейнерів:

165 шт підприємств, установ, організацій: з них -  70 шт. підприємств, установ об’ємом 1,1 м.куб, 95 контейнерів – організацій об’ємом 0,75 м.куб.

По вулицях: 115 контейнерів об’ємом 0,75 м.куб., 24 контейнера об’ємом 1,0 м.куб., 1 контейнер об’ємом 0,24 м.куб.

45 контейнерів у суб’єктів підприємницької діяльності:  23 контейнери 1,1 м.куб., 14 контейнерів об’ємом 0,75 м.куб., 8 контейнерів об’ємом 1,0 м.куб.,  1 контейнер об’ємом 0,24 м.куб.

9. Характеристика, включаючи потужність, та місцезнаходження об'єктів поводження з побутовими відходами.

На території Гощанської ТГ об’єкти поводження з побутовими відходами відсутні.

Перевезення побутових відходів здійснюється на паспортизовані сміттєзвалища с. Симонів на відстані 9 км, с. Тучин на відстані 21,2 км  та полігон в  с. Бармаки на відстань 25 км від адміністративного центру, селища Гоща.

10. Вимоги до конкурсних пропозицій.

1. Конкурсна пропозиція подається у конверті.

2. Конкурсна пропозиція друкується та підписується учасником або особою уповноваженою на право підпису від імені учасника, повноваження цієї особи зазначаються у  письмовому дорученні, що входить до складу конкурсної  пропозиції. На всіх сторінках пропозиції мають міститися  відбитки печатки учасника та підпис уповноваженої особи. Всі сторінки пропозиції, на яких зроблені будь-які окремі записи або правки, позначаються ініціалами особи, що підписує пропозицію. Відповідальність за помилки друку у документах, надісланих до організатора конкурсу та підписаних відповідним чином, несе учасник.

3. Конкурсна пропозиція повинна бути пронумерована, прошита та скріплена печаткою, подається особисто або надсилається поштою конкурсній комісії у конверті, на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та учасника конкурсу, перелік послуг, на надання яких подається пропозиція;

Конкурсні пропозиції реєструються конкурсною комісією в журналі обліку.

11. Критерії оцінки конкурсних пропозицій

Перелік критеріїв та методику оцінки зазначено у Продовжені Додатку1 до конкурсної документації. 

12. Проведення організатором зборів його учасників з метою надання роз'яснень щодо змісту конкурсної документації та внесення змін до неї.

У разі надходження двох i більше звернень про надання роз'яснення щодо змісту конкурсної документації організатор проводить збори його учасників з метою надання відповідних роз'яснень. Про місце, час та дату проведення зборів організатор конкурсу повідомляє учасників протягом трьох робочих днів з моменту надходження звернень. Організатором конкурсу ведеться протокол зазначених зборів, який надається усім учасникам зборів в день їх проведення.

13. Способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій.

Конкурсна пропозиція подається у письмовій формі особисто або надсилається поштою конкурсній комісії у конверті, на якому зазначаються повне найменування i місцезнаходження організатора та учасника конкурсу, перелік послуг, на надання яких подається пропозиція.

На конверті з конкурсною пропозицією повинно бути зазначено великими літерами «КОНКУРСНА ПРОПОЗИЩЯ», маркування: «Не відкривати до 13.12.2024».

Кінцевий строк подання конкурсної пропозиції: 17 год. 00 хв. 12 грудня 2024 року.

14. Місце, дата та час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями 

Зал засідань Гощанської селищної ради, сесійна зала, 13 грудня 2024 року, об 11 год. 30 хв.

 

Додаток 1 до рішення виконкому Гощанської селищної ради 08.11.2024 № 91
Додаток 4 до рішення виконкому Гощанської селищної ради 08.11.2024 № 91

Мінекономіки запустило бета-версію платформи “Пульс” для збору зворотного зв’язку від бізнесу

7edf4724f699f3e6e2f66f364f2deb26 L 

 

Пульс - онлайн платформа для збору відгуку від бізнесу про взаємодію з державою. Мета платформи - створити єдиний цифровий інструмент для прозорих відносин між державою та бізнесом для підвищення якості державних послуг. Тепер кожен підприємець може поставити оцінку послугам, які надає держава, та попросити допомогу з вирішенням проблем, якщо вони виникли. На етапі бета-тестування можна оцінити 22 держоргани, поступово їхня кількість збільшуватиметься.


“Завдяки цьому інструменту можна буде побачити об’єктивну вимірювальну картину якості держпослуг і ефективніше та швидше реагувати на проблеми підприємців. Наприклад, звернулися у податкову, ЦНАП чи інші органи і не задоволені якістю послуг, тоді можна залишити відгук на Пульсі. Заявку візьмуть у роботу, щоб виправити проблему, а підприємець отримає відповідь щодо свого запиту в онлайн-кабінеті. Так само можна залишити і позитивний відгук, щоб масштабувати позитивні практики. Відгук від бізнесу ми відцифровуємо та на його основі буде сформовано так званий Entrepreneur Satisfaction Score (Індекс задоволеності підприємців).


У планах інтегрувати “Пульс” до більшості державних послуг, щоб була можливість надати миттєву оцінку більшості державних сервісів”, – зазначила Перша віцепрем'єр-міністерка України – Міністерка економіки України Юлія Свириденко.

Що можна робити на платформі?

  • Залишити відгук і отримати допомогу
  • Проголосувати за пріоритетні проблеми
  • Переглянути аналітику звернень
  • Відслідковувати статус обробки заявки

Система складатиметься з чотирьох компонентів — основної форми для звернень, дашборду, голосування за найбільші проблеми для бізнесу, та особистого кабінету підприємця. 


В основній формі для надання відгуку підприємці можуть лишити відгук про взаємодію з державними органами та повідомити про проблему, якщо вона виникла. Для цього  потрібно авторизуватися будь-яким зручним способом — електронним підписом, через банк ID або Дія.Підпис. 


Після цього підприємцю запропонують пройти опитування щодо умов для ведення бізнесу та оцінки роботи державних установ. Далі за бажанням звернутися до держави - попросити про допомогу у вирішенні питань, якщо вони виникли, дати пораду щодо покращення бізнес-процесів або позитивний відгук з власного досвіду.


Ці звернення спрямовуються до Урядового контактного центру, де обробляються як звернення громадянина, або у складних випадках — до Ради бізнес-омбудсмена, якщо питання належать до її компетенцій.


Голосування. Допоможе визначити проблеми підприємців, які потребують вирішення з боку держорганів у першу чергу. Інструмент дозволяє оперативно зібрати пріоритети бізнесу та зрозуміти, що є найболючішим на даний момент. Варіанти, які наберуть найбільше голосів, будуть передані на розгляд Раді з підтримки підприємництва в умовах воєнного стану для подальшої роботи.


Дашборд - інформаційна панель для прийняття управлінських рішень з ключовими показниками, яка дозволить швидко оцінити стан задоволеності державними послугами у зручному для аналізу та сприйняття форматі. Вони доступні для всіх відвідувачів сайту.

“Пульс - це не просто онлайн платформа для скарг і пропозицій. Пульс має стати консолідованим голосом підприємців і джерелом даних для реформ. Ми створюємо Пульс як прикладний і прозорий інструмент взаємодії бізнесу з державою та держави з бізнесом, який відображатиме реальний стан бізнес-клімату в країні”, - коментує Олександр Циборт, Заступник Міністра економіки України.

 
 

Структура

Корисні посилання

петиції

consult logo

Back to top