05 грудня відзначався Міжнародний день волонтера. Цей день є нагадуванням про важливість доброчинної діяльності та самовідданої роботи мільйонів людей по всьому світу.
Волонтерська діяльність в пробації – це велика соціальна відповідальність та певний ризик, тому до здійснення волонтерства можуть бути допущені виключно громадяни, які це усвідомлюють та мають навички вирішення конфліктних та складних ситуацій.
Волонтери пробації сприяють уповноваженому органу з питань пробації у здійсненні нагляду за суб’єктами пробації та проведенні з ними соціально-виховної роботи. Їхня робота вимагає терпіння, емпатії та віри в те, що кожна людина заслуговує на другий шанс. Волонтери допомагають знайти роботу суб’єктам пробації, розв’язати їхні сімейні проблеми, надихають на зміни і, найголовніше, дарують віру в себе.
З волонтером пробації, який сприяє у здійсненні нагляду за засудженим, органом пробації укладається договір про провадження волонтерської діяльності, пов’язаної з пробацією.
З Рівненським районним сектором № 2 співпрацює волонтер Повар Ірина Андріївна. Ірина Андріївна охоче погодилась на пропозицію долучитися до роботи сектору пробації в статусі волонтерки, окільки має намір разом із працівниками сектору змінити світосприйняття суб'єктів пробації, які водночас є мешканцями громади.
Пані Ірина зацікавлює підоблікових органу пробації знаннями конструктивного вирішення проблем шляхом діалогу, ділиться вміннями долати труднощі і надає психологічну підтримку.
Таким чином, з нагоди відзначення Міжнародного дня волонтера, працівники Рівненського РС № 2 вітають усіх причетних до волонтерського руху і дякуємо всім добровольцям за їхню активність, небайдужість і соціальну відповідальність.
У зв’язку з проведенням конкурсу із визначення виконавця операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Гощанської територіальної громади запрошуємо долучитися до складу конкурсної комісії представників територіального органу Держпродспоживслужби, підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків та органів самоорганізації населення.
СКЛАД конкурсної комісії з питань організації та проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Гощанської територіальної громади |
|
Ткачук Дмитро Петрович |
- секретар Гощанської селищної ради, голова комісії |
Солончук Олександр Миколайович |
- заступник начальника відділу земельних відносин, екології та благоустрою Гощанської селищної ради, заступник голови комісії |
Голубєва Жанна Вікторівна |
- головний спеціаліст відділу земельних відносин, екології та благоустрою Гощанської селищної ради, секретар комісії |
Члени комісії: |
|
Ковалець Олександр Олександрович |
- начальник відділу земельних відносин, екології та благоустрою Гощанської селищної ради |
Повар Ірина Андріївна |
- депутат Гощанської селищної ради |
Файлер Сергій Давидович |
- депутат Гощанської селищної ради |
Тарасюк Микола Михайлович |
- депутат Гощанської селищної ради |
Мисюра Олександр Миколайович |
- начальник відділу розвитку громади, Гощанської селищної ради |
Систук Валентин Георгійович |
- староста Тучинського старостинського округу Гощанської селищної ради |
Дикало Василь Володимирович |
- староста Бочаницького старостинського округу Гощанської селищної ради |
Працівниками Рівненського РС № 2 13.11.2024 року був проведений тематичний захід до тисячі днів від початку повномасштабного вторгнення російської федерації в Україну за участю волонтера та клієнтів пробації.
Метою заходу, який проводився у Рівненському РС № 2 було висвітлити ключові етапи війни, а також показати героїзм та стійкість українського народу.
Волонтером сектору Ілоною Файлер було зазначено, що початок вторгнення знаменувався численними ракетними ударами по великих містах України, спробами захопити Київ, Харків, Одесу та інші стратегічно важливі регіони. Російські війська атакували з усіх напрямків, включаючи північ, схід, а також південь країни. Але, попри значну чисельну перевагу та озброєння агресора, українці змогли мобілізуватися, організувати оборону та зупинити ворога.
У рамках заходу начальником Рівненського РС № 2 Людмилою Снаговською було презентовано для клієнтів пробації документальний фільм, який став лауреатом фестивалю документальних фільмів «Cinema for Victory» - 2024 режисера Алана Бадоєва «Довга доба». У сюжеті фільму є фіксації атак і руйнувань, випадкові кадри з життя цивільних, численні сториз, відеозвіти волонтерів і військових, відеопослання до рідних і близьких тощо. До фільму увійшли зняті на телефон кадри від 12 тисяч українців — це історії як тих, кому вдалося вижити під час воєнних дій, так і людей, які загинули в окупації. Деякі кадри з фільму тривають секунду, інші розгортаються в багатохвилинну історію, що охоплює декілька місяців із життя героїв.
Крім того, один із суб’єктів пробації, який був присутній на заході є учасником бойових дій і у своїй розповіді зазначив: «Коли я почув перші новини про вибухи в Києві та Харкові, я зрозумів, що це війна, і мушу стати на захист Батьківщини. У 2023 році під час виконання бойового завдання я отримав тяжке поранення, після чого отримав висновок військово-лікарської комісії відповідно до якого я визнаний непридатним до військової служби. Перебуваючи на обліку у Рівненському РС № 2 я з радістю приймаю участь у організованих заходах, ділюся бойовим досвідом з працівниками та іншими суб'єктами пробації».
Україна продовжує боротьбу, і хоча перемога ще попереду, дух нації залишається незламним. Тисяча днів героїчного опору стали доказом того, що народ, який бореться за свободу та свою землю, не може бути переможним.
По закінченню заходу працівники Рівненського районного сектору № 2 та суб'єкти пробації вшанували пам'ять про загиблих захисників хвилиною мовчання.


Оголошення про проведення конкурсу на визначення виконавця операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Гощанської територіальної громади
1. Найменування, місцезнаходження організатора конкурсу
Виконавчий комітет Гощанської селищної ради, вул. Незалежності, 72, селище Гоща, Рівненська обл., 35400
2. Підстава для проведення конкурсу.
Рішення виконкому Гощанської селищної ради від 08 листопада 2024 року № 91 «Про проведення конкурсу з визначення виконавця операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Гощанської територіальної громади».
3. Місце і час проведення конкурсу, прізвище та посада, номер телефону особи, в якої можна ознайомитися з умовами надання послуг із збирання та перевезення побутових відходів.
Гощанська селищна рада, селище Гоща, вулиця Незалежності, 72 .
Дата: 13.12.2024 року
Час: 11:30 год
Секретар конкурсної комісії: Голубєва Жанна Вікторівна – головний спеціаліст відділу земельних відносин, екології та благоустрою Гощанської селищної ради, тел. 0985236871.
4. Кваліфікаційні вимоги до учасників.
1. Наявність матеріально-технічної бази.
2. Вартість надання послуг з вивезення ПВ (не повинна перевищувати економічно обґрунтовані тарифи).
3. Досвід роботи з надання послуг із збирання та перевезення побутових відходів.
4. Наявність та кількість працівників відповідної кваліфікації.
5. Обсяг послуг з вивезення побутових відходів, вимоги щодо якості надання послуг.
Орієнтовні річні обсяги накопичення відходів – 9,5 тис. м/куб
- обсяг надання послуг повинен розраховуватися на підставі норм утворення ПВ, затверджених рішеннями сесії Гощанської селищної ради від 29.07.2010 № 2017 «Про затвердження Норм надання послуг з вивезення побутових відходів на території Гощанської селищної ради» та від 26.06.2013 № 928 «Про внесення змін до рішення сесії Гощанської селищної ради від 29.07.2010 року № 2017 «Про затвердження Норм надання послуг на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Гощанської селищної ради»;
- послуги повинні надаватися з урахуванням розміру території згідно з маршрутами руху транспортних засобів та схеми розташування контейнерних майданчиків по населених пунктах Гощанської територіальної громади;
- дотриманням графіка вивезення твердих побутових відходів, погодженого з виконкомом селищної ради.
6. Перелік документів, оригінали або копії яких подаються учасниками конкурсу для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним вимогам.
1. Заява на участь у Конкурсі (Додаток 1 до конкурсної документації)
2. Інші:
2.1. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство:
- реквізити (адреса – юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів);
- керівний склад (посада, ПІБ, телефон для контактів) – для юридичних осіб;
- форма власності та юридичний статус, організаційно - правова форма (для юридичних осіб).
2.2. Копія Статуту або іншого установчого документу.
2.3. Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності).
2.4. Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб).
2.5. Документів, що підтверджують повноваження посадової особи щодо підпису конкурсних пропозицій.
2.6. Балансовий звіт суб’єкта господарювання за останній звітний період.
2.7. Оригінал довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості за податковими зобов’язаннями за останній звітний період.
2.8. Оригінал довідки з управління Пенсійного фонду України про відсутність заборгованості за платежами до ПФУ.
2.9. Документ, що містить інформацію про технічний потенціал суб’єкта господарювання (кількість спеціально обладнаних транспортних засобів, які перебувають на балансі суб’єкта господарювання, наявність власної ремонтної бази та контейнерного парку тощо).
2.10. Документи, що містять відомості про обсяги надання послуг із здійснення операцій із збирання та перевезення ПВ на території Гощанської територіальної громади за останній рік.
2.11. Технічні паспорти на спеціально обладнані транспортні засоби та довідки про проходження ними технічного огляду.
2.12. Довідки-характеристики спеціально обладнаних транспортних засобів.
2.13. Довідки про проходження водіями медичного огляду.
2.14. Документ, що містить відомості про досвід роботи з надання послуг з вивезення побутових відходів.
2.15. Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт, штатні розписи підприємства та довідка про фактичну кількість працівників.
2.16. Розрахунок тарифу з наданням постатейної калькуляції витрат та документів, які підтверджують витрати.
2.17. Довідка про забезпечення створення умов для періодичного миття спеціально обладнаних транспортних засобів, їх паркування та технічного обслуговування.
2.18. Документ, що містить інформацію про кількість відходів, залучених учасником до повторного використання, кількість відходів, які використовуються як вторинна сировини, кількість відходів, які відправляються на захоронення, тощо.
Примітка:
- усі документи (за винятком оригіналів), виданих іншими установами, повинні бути завірені власною печаткою учасника конкурсу;
- у разі необхідності конкурсна комісія має право запросити від будь-якого учасника конкурсу підтвердження відповідності його кваліфікаційним вимогам чи звернутись за підтвердженням такої інформації до державних органів або відповідних експертних установ, організацій;
документи, які були додані разом із заявою повторно не подаються.
7. Характеристика території, де повинні надаватися послуги із збирання та перевезення побутових відходів: розміри та межі певної території населених пунктів та перелік розміщених у зазначених межах об’єктів утворення побутових відходів, середня відстань до об’єктів поводження з відходами та їх місце знаходження.
Послуги з вивезення побутових відходів повинні надаватися на території Гощанської територіальної громади з населенням близько 23,2 тис. чоловік. Гощанська територіальна громада Рівненської області загальною площею 484 км2.
8. Характеристика об’єктів утворення побутових відходів за джерелами їх утворення.
82 будинки, які передані на баланс громади, - 2646 мешканців;
24 ОСББ, - 414 мешканців;
2 ЖБК, - 162 мешканці;
8486 будинків садибного типу на території Гощанської територіальної громади.
Кількість мешканців 18262
Кількість контейнерів:
165 шт підприємств, установ, організацій: з них - 70 шт. підприємств, установ об’ємом 1,1 м.куб, 95 контейнерів – організацій об’ємом 0,75 м.куб.
По вулицях: 115 контейнерів об’ємом 0,75 м.куб., 24 контейнера об’ємом 1,0 м.куб., 1 контейнер об’ємом 0,24 м.куб.
45 контейнерів у суб’єктів підприємницької діяльності: 23 контейнери 1,1 м.куб., 14 контейнерів об’ємом 0,75 м.куб., 8 контейнерів об’ємом 1,0 м.куб., 1 контейнер об’ємом 0,24 м.куб.
9. Характеристика, включаючи потужність, та місцезнаходження об'єктів поводження з побутовими відходами.
На території Гощанської ТГ об’єкти поводження з побутовими відходами відсутні.
Перевезення побутових відходів здійснюється на паспортизовані сміттєзвалища с. Симонів на відстані 9 км, с. Тучин на відстані 21,2 км та полігон в с. Бармаки на відстань 25 км від адміністративного центру, селища Гоща.
10. Вимоги до конкурсних пропозицій.
1. Конкурсна пропозиція подається у конверті.
2. Конкурсна пропозиція друкується та підписується учасником або особою уповноваженою на право підпису від імені учасника, повноваження цієї особи зазначаються у письмовому дорученні, що входить до складу конкурсної пропозиції. На всіх сторінках пропозиції мають міститися відбитки печатки учасника та підпис уповноваженої особи. Всі сторінки пропозиції, на яких зроблені будь-які окремі записи або правки, позначаються ініціалами особи, що підписує пропозицію. Відповідальність за помилки друку у документах, надісланих до організатора конкурсу та підписаних відповідним чином, несе учасник.
3. Конкурсна пропозиція повинна бути пронумерована, прошита та скріплена печаткою, подається особисто або надсилається поштою конкурсній комісії у конверті, на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та учасника конкурсу, перелік послуг, на надання яких подається пропозиція;
Конкурсні пропозиції реєструються конкурсною комісією в журналі обліку.
11. Критерії оцінки конкурсних пропозицій
Перелік критеріїв та методику оцінки зазначено у Продовжені Додатку1 до конкурсної документації.
12. Проведення організатором зборів його учасників з метою надання роз'яснень щодо змісту конкурсної документації та внесення змін до неї.
У разі надходження двох i більше звернень про надання роз'яснення щодо змісту конкурсної документації організатор проводить збори його учасників з метою надання відповідних роз'яснень. Про місце, час та дату проведення зборів організатор конкурсу повідомляє учасників протягом трьох робочих днів з моменту надходження звернень. Організатором конкурсу ведеться протокол зазначених зборів, який надається усім учасникам зборів в день їх проведення.
13. Способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій.
Конкурсна пропозиція подається у письмовій формі особисто або надсилається поштою конкурсній комісії у конверті, на якому зазначаються повне найменування i місцезнаходження організатора та учасника конкурсу, перелік послуг, на надання яких подається пропозиція.
На конверті з конкурсною пропозицією повинно бути зазначено великими літерами «КОНКУРСНА ПРОПОЗИЩЯ», маркування: «Не відкривати до 13.12.2024».
Кінцевий строк подання конкурсної пропозиції: 17 год. 00 хв. 12 грудня 2024 року.
14. Місце, дата та час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями
Зал засідань Гощанської селищної ради, сесійна зала, 13 грудня 2024 року, об 11 год. 30 хв.
Додаток 1 до рішення виконкому Гощанської селищної ради 08.11.2024 № 91
Додаток 4 до рішення виконкому Гощанської селищної ради 08.11.2024 № 91

Пульс - онлайн платформа для збору відгуку від бізнесу про взаємодію з державою. Мета платформи - створити єдиний цифровий інструмент для прозорих відносин між державою та бізнесом для підвищення якості державних послуг. Тепер кожен підприємець може поставити оцінку послугам, які надає держава, та попросити допомогу з вирішенням проблем, якщо вони виникли. На етапі бета-тестування можна оцінити 22 держоргани, поступово їхня кількість збільшуватиметься.
“Завдяки цьому інструменту можна буде побачити об’єктивну вимірювальну картину якості держпослуг і ефективніше та швидше реагувати на проблеми підприємців. Наприклад, звернулися у податкову, ЦНАП чи інші органи і не задоволені якістю послуг, тоді можна залишити відгук на Пульсі. Заявку візьмуть у роботу, щоб виправити проблему, а підприємець отримає відповідь щодо свого запиту в онлайн-кабінеті. Так само можна залишити і позитивний відгук, щоб масштабувати позитивні практики. Відгук від бізнесу ми відцифровуємо та на його основі буде сформовано так званий Entrepreneur Satisfaction Score (Індекс задоволеності підприємців).
У планах інтегрувати “Пульс” до більшості державних послуг, щоб була можливість надати миттєву оцінку більшості державних сервісів”, – зазначила Перша віцепрем'єр-міністерка України – Міністерка економіки України Юлія Свириденко.
Що можна робити на платформі?
- Залишити відгук і отримати допомогу
- Проголосувати за пріоритетні проблеми
- Переглянути аналітику звернень
- Відслідковувати статус обробки заявки
Система складатиметься з чотирьох компонентів — основної форми для звернень, дашборду, голосування за найбільші проблеми для бізнесу, та особистого кабінету підприємця.
В основній формі для надання відгуку підприємці можуть лишити відгук про взаємодію з державними органами та повідомити про проблему, якщо вона виникла. Для цього потрібно авторизуватися будь-яким зручним способом — електронним підписом, через банк ID або Дія.Підпис.
Після цього підприємцю запропонують пройти опитування щодо умов для ведення бізнесу та оцінки роботи державних установ. Далі за бажанням звернутися до держави - попросити про допомогу у вирішенні питань, якщо вони виникли, дати пораду щодо покращення бізнес-процесів або позитивний відгук з власного досвіду.
Ці звернення спрямовуються до Урядового контактного центру, де обробляються як звернення громадянина, або у складних випадках — до Ради бізнес-омбудсмена, якщо питання належать до її компетенцій.
Голосування. Допоможе визначити проблеми підприємців, які потребують вирішення з боку держорганів у першу чергу. Інструмент дозволяє оперативно зібрати пріоритети бізнесу та зрозуміти, що є найболючішим на даний момент. Варіанти, які наберуть найбільше голосів, будуть передані на розгляд Раді з підтримки підприємництва в умовах воєнного стану для подальшої роботи.
Дашборд - інформаційна панель для прийняття управлінських рішень з ключовими показниками, яка дозволить швидко оцінити стан задоволеності державними послугами у зручному для аналізу та сприйняття форматі. Вони доступні для всіх відвідувачів сайту.
“Пульс - це не просто онлайн платформа для скарг і пропозицій. Пульс має стати консолідованим голосом підприємців і джерелом даних для реформ. Ми створюємо Пульс як прикладний і прозорий інструмент взаємодії бізнесу з державою та держави з бізнесом, який відображатиме реальний стан бізнес-клімату в країні”, - коментує Олександр Циборт, Заступник Міністра економіки України.
З метою належної та своєчасної підготовки теплових мереж, теплових пунктів і місцевих систем опалення, вентиляції та гарячого водопостачання
(далі – ГВП) до роботи в опалювальному періоді 2024–2025 років, попередженню відмов у системах теплоспоживання під час проходження опалювального періоду, Держенергонагляд нагадує про необхідність наступних заходів, згідно з вимогами Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду, затверджених спільним наказом Міністерства палива та енергетики України і Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 10 грудня 2008 року № 620/378, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 31 грудня 2008 року за № 1310/16001, наявність паспортів та актів готовності до опалювального сезону, огороджувальних конструкцій, тощо, а також на своєчасність прийняття рішень органів місцевого самоврядування стосовно початку опалювального періоду.
Кризові комунікації та захист прав людини під час війни: три освітні серіали для держслужбовців на Дія.Освіта
Щодня публічні службовці допомагають мільйонам українцям отримувати життєво важливі послуги. Їхня робота повинна залишатися високопрофесійною та ефективною попри виклики воєнного часу.
Для цього разом з партнерами розробили три освітні серіали. На платформі Дія. Освіта вже доступні:
Кризові комунікації
https://osvita.diia.gov.ua/courses/crisis-communications
Серіал навчить правильно реагувати на стрес та ефективно спілкуватися в складних ситуаціях.
Кризові комунікації в управлінні персоналом
https://osvita.diia.gov.ua/courses/crisis-communications-in-personnel-management
Курс навчить HR-спеціалістів на державній службі, як побудувати якісну комунікації всередині команди під час кризи.
Міжнародне гуманітарне право та забезпечення міжнародних стандартів прав людини під час війни
https://osvita.diia.gov.ua/courses/iternational-humanitarian-law
Курс розповідає, як міжнародне гуманітарне право впливає на роботу у публічному секторі та як забезпечити дотримання прав громадян в умовах воєнного часу.
Працюєте на державній службі? Тоді приєднуйтеся до навчання. Усі освітні ролики тривають до 15 хвилин. Тож, ви швидко зможете отримати нові знання та відразу застосувати їх на практиці.
Продовжуємо разом будувати найзручнішу Україну майбутнього
Ці курси розроблені з ініціативи Національного агентства України з питань державної служби НАДС, Міністерство цифрової трансформації України, національного проєкту Дія.Освіта за підтримки UNDP Ukraine / ПРООН в Україні , за фінансування урядів Данії та Німеччини.
Торгівля людьми є одним із найсерйозніших злочинів проти людини, який має, як економічні, так і соціальні, педагогічні, психологічні причини. Тому щорічно 18 жовтня відзначається Європейський день боротьби з торгівлею людьми. Факт його відзначення є нагадуванням про актуальність проблеми торгівлі людьми, а також необхідність об’єднання зусиль для протидії цьому явищу, переслідуванні злочинців, надання допомоги постраждалим, ведення превентивної роботи. Небайдужість громадськості до цього явища і візуалізація проблеми на глобальному рівні – запорука успішної боротьби з проблемою.
Ця проблема може торкнутися кожного, незалежно від віку, статі, освіти чи соціального статусу. Щорічно близько 600 – 800 тисяч осіб у світі продають за кордон з метою експлуатації. Експлуатація може відбуватись як всередині країни так і поза її межами, а вербувальниками найчастіше є знайомі люди – ті, яким довіряють.
За оцінками Представництва Міжнародної організації з міграції (МОМ) в Україні понад 230 000 українців постраждали від торгівлі людьми, починаючи з 1991 року, що робить Україну однією з основних країн походження постраждалих від сучасного рабства в Європі. Більшість постраждалих, які протягом останніх років отримали допомогу від МОМ, – молодь до 35 років. 60% постраждалих від торгівлі людьми, які звернулися по допомогу до МОМ – чоловіки, понад 80% постраждалих мають вищу або технічну освіту. Наймолодшій постраждалій було 3 роки, а найстаршій – 83.
Запобігти рабству можна . Готуючись їхати за кордон, дотримуйся порад із безпечної міграції!
З метою запобігання торгівлі людьми та сучасному рабству в рамках Представництва МОМ в Україні функціонує Програма протидії торгівлі людьми, на сайті якої можна дізнатись більше про правила безпечної міграції, яких потрібно дотримуватись, вирушаючи за кордон.
Торгівля людьми вважається особливо тяжким злочином в Україні та багатьох інших країнах. Стаття 149 Кримінального Кодексу України передбачає, що злочини, пов’язані з торгівлею людьми, караються позбавленням волі на строк від 3-х до 15-ти років.
Національна “гаряча лінія” з питань протидії торгівлі людьми
527.org.ua –електронні консультації
527 – безкоштовні дзвінки з мобільних телефонів в Україні